Odzież reklamowa dla firm
Autor: Wojciech Grabowski dnia 17th wrzesień 2021
| 152 wyświetleń

Planujesz zareklamować swoją firmę w inny, bardziej przystępny a nie nachalny sposób? Chcesz ubrać swoich pracowników w odzież z logiem Twojej firmy? Chcesz, by Klienci kojarzyli ich z marką Twojej firmy? Niewątpliwie ubranie pracowników w logowaną odzież to dodatkowy nośnik reklamowy, bez arogancji a utożsamiający danego pracownika właśnie z Twoją marką.

Dlaczego ubrania z logo

Ubranie pracowników w logowaną odzież to nie tylko bezpośrednia reklama, ale również dobre świadectwo dla pracodawcy. Pokazuje, że wszyscy pracownicy są traktowani równo. Firma, gdzie pracownicy noszą logowaną odzież nie ma możliwości pomylenia pracownika z gościem, osobom z zewnątrz. Dobrym przykładem są tutaj markety czy to spożywcze czy też budowlane. łatwo nam konsumentom odnaleźć takiego pracownika patrząc po logowanym t-shircie czy też bluzie. Szybciej jesteśmy w stanie zapytać o poradę tak właśnie ubraną osobę. Jej identyfikacja jest znacznie łatwiejsza.

Firmy zajmujące się logowaniem odzieży maja zazwyczaj w swojej ofercie szeroki wachlarz do wyboru. Począwszy od odzieży biznesowej, jak koszule, marynarki, spodnie, spódnice przez odzież reklamową (najczęściej koszuli, polówki, czapki) kończąc na uniformach roboczych. Zajmują się realizacją kreatywnych projektów zarówno odzieży jak i akcesoriów dla firm. Bez problemu potrafią dopasować się do stylu i potrzeb Klienta. Nie tylko przedsiębiorstwo, ale również takiego typu branże troszczą się o estetyczny i unikalny wygląd ubrań przy czym nie zapominają, żeby były tworzyły one spójną całość z wartościami, jakie przedstawia dane przedsiębiorstwo.

Jakość usług

Ważnym aspektem przy wyborze ubrań logowanych jest jakość materiałów, techniki jaką zostały wykonane nadruki i hafty, ale również sam w sobie design. Krój powinien spełniać wymogi zamawiającego, ale również podążać za aktualnymi trendami. Materiały wybrane do uszycia odzieży powinny spełniać wymagania jakościowe, ale również technologiczne, przykładem może być odzież dla spawaczy, która nie tylko ma mieć odpowiednie logo, ale materiał powinien być tak dobrany, aby chronić pracownika przed poparzeniem. Firma oferująca odzież reklamową powinna mieć na uwadze takie właśnie aspekty, powinna umieć dobrać produkt do potrzeb i uwarunkowań w zależności od tego, kto będzie ją użytkował.

Jakość i dbałość o szczegóły to dwa najważniejsze aspekty, na które Klient powinien zwracać uwagę przy wyborze odpowiedniej firmy produkującej logowana odzież. Czas to pieniądz, szanując czas i pieniądze swojego Klienta firmy musza cechować się pro klienckim podejściem w drodze realizacji zamówienia.

Pamiętajmy, że logowanie ubrań, to nie tylko funkcjonalna odzież dla pracowników, ale dodatkowa forma reklamy firmy. Dlatego tak ważne są powyższe aspekty przy doborze odpowiedniego produktu, który w 100% spełni nasze oczekiwania. Tym bardziej, że taka odzież nie jest na chwilę, ale jest wykorzystywana przez dłuższy czas, nadal reprezentując odpowiednio pracodawcę, na najwyższym poziomie jaki tylko da się osiągnąć.